Menszine
  • Society
  • Lifestyle
  • Geld & Carriere
  • Populair
  • Discovery
  • Meer
    • Over Ons
    • Privacy
    • Disclaimer
    • Cookies
    • Contact
No Result
View All Result
Menszine
No Result
View All Result
Home Society

Kijkers Perfecte Plaatje storen zich allemaal aan hetzelfde

Max van Dijk by Max van Dijk
in Society

Woensdagavond zat je waarschijnlijk weer voor de buis voor een nieuwe aflevering van Het Perfecte Plaatje Op Reis. De tweede aflevering van het seizoen bracht opnieuw prachtige beelden, een flinke dosis competitie en tot ergernis van veel kijkers: opvallend veel sluikreclame. Acht bekende Nederlanders gingen in Italië met elkaar de fotografiestrijd aan, maar de inhoudelijke kracht van het programma lijkt bij sommigen te verbleken door de overduidelijke sponsorvermeldingen.

De deelnemerslijst bestaat uit een bonte mix van beroemdheden. Oud-voetballer Wim Kieft probeert zijn sportieve scherpte nu vast te leggen op beeld. Acteur Ferri Somogyi en presentatoren Edson da Graça en Stefan Jurriens brengen hun mediavaardigheden mee.

Daarnaast zie je fotomodel Kim Kötter in actie, samen met presentatrices Irene Moors, Hila Noorzai en Sosha Duysker. In de eerste aflevering eindigde Stefan onderaan, maar hoefde hij door een collectieve redding het programma nog niet te verlaten.

Aflevering twee bracht opnieuw spanning en creatieve uitdagingen, maar ook flink wat irritatie. Vooral de manier waarop sponsoren in beeld kwamen, schoot bij veel kijkers in het verkeerde keelgat. Een opvallend moment was de scène waarin een deelnemer zonnebrand van Nivea gebruikte terwijl de zon nergens te bekennen was. Dat moment voelde volgens velen onnatuurlijk aan.

Ook het gebruik van een fotoboekleverancier kwam geforceerd over. Tijdens een busrit pakte Kim Kötter ineens fotoboekspullen van CeWe erbij. Haar uitleg — dat ze dat altijd doet als ze stilzit — kon niet voorkomen dat kijkers het als reclamepraat beschouwden. De herhaling van zulke momenten zorgt ervoor dat de geloofwaardigheid van het programma onder druk staat.

LEES OOK:
ZIEN: Badr Hari emotioneel na vrijlating: 'Dat gun ik geen enkele vader'

Op sociale media deelden veel fans hun mening over de aflevering. Reacties als “ze mogen wel eerlijk zijn over wie er betaalt” en “ik kijk voor fotografie, niet voor infomercials” kwamen geregeld voorbij. De roep om subtielere productvermeldingen wordt luider met elke aflevering. Je merkt dat kijkers graag betrokken blijven bij het format, maar daar niet de hele tijd reclamepraat bij willen krijgen.

– Tekst gaat verder onder 𝕏 berichten –

Goh wat een spontaan CeWe momentje. Vast niet de sponsor. #hetperfecteplaatje

— niec (@nniieecc) May 28, 2025

Zou nivea en cewe sponsor zijn van #hetperfecteplaatje?

— Casper Zoethout (@Casperzoethout) May 28, 2025

Nivea, CeWe…deze sluikreclame wordt niet bepaald subtiel in beeld gebracht. Jammer dat dit persé moet. #hetperfecteplaatje

— Esthe RR (@REsthe38647) May 28, 2025

Het Perfecte Plaatje Op Reis blijft visueel indrukwekkend en het deelnemersveld boeit. Toch dreigt het programma terrein te verliezen als de commerciële inslag zwaarder gaat wegen dan de inhoud. Kijkers willen genieten van authentieke beelden, persoonlijke verhalen en de groei van kandidaten. Als die lijn wordt overschaduwd door reclame-uitingen, kan dat de charme van het programma ondermijnen.

De komende afleveringen zullen moeten uitwijzen of de programmamakers de kritiek ter harte nemen of dat de sponsorbelangen blijven overheersen.

Bron
Lees meer ➜ Lees meer ➜
Gordon onthult: ‘Ik ben intiem geweest met deze oud-speler van Ajax’
Society

Gordon onthult: ‘Ik ben intiem geweest met deze oud-speler van Ajax’

Suzan & Freek kondigen emotioneel nieuws aan: “Niet langer uitstellen”
Society

Suzan & Freek kondigen emotioneel nieuws aan: “Niet langer uitstellen”

MEEST GELEZEN

  • Politieke aardverschuiving: JA21 stijgt spectaculair in nieuwe cijfers – ‘Rechts aan kop’

    Politieke aardverschuiving: JA21 stijgt spectaculair in nieuwe cijfers – ‘Rechts aan kop’

    3473 shares
    Share 1389 Tweet 868
  • Wilders haakt af voor het groot RTL-verkiezingsdebat en daar is een lijsttrekker superblij mee

    2116 shares
    Share 846 Tweet 529
  • Onze gedachten zijn momenteel bij zanger John de Bever (60)

    1957 shares
    Share 783 Tweet 489
  • GroenLinks-PvdA-leider Jesse Klaver bezorgt Wilders gratis extra zetels met bizarre uitspraak

    1525 shares
    Share 610 Tweet 381
  • Politieke aardbeving in Den Haag: Geert Wilders slaat onverwacht toe met nieuwe PVV-zet

    1407 shares
    Share 563 Tweet 352
- Advertentie -
  • Over Ons
  • Privacy
  • Disclaimer
  • Contact
  • Populair 🔥

© 2025 Menszine - Magazine waarin de mens centraal staat.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Society
  • Lifestyle
  • Geld & Carriere
  • Populair
  • Discovery
  • Meer
    • Over Ons
    • Privacy
    • Disclaimer
    • Cookies
    • Contact

© 2025 Menszine - Magazine waarin de mens centraal staat.