Gordon Heuckeroth is duidelijk niet tevreden over zijn recente ervaring met KLM. Tijdens een vlucht naar Las Vegas kreeg hij de mogelijkheid om zijn reis te upgraden, maar het prijskaartje dat hij onder ogen kreeg, deed zijn mond openvallen van verbazing.
“Zijn jullie alle realiteitszin kwijt?”, schreef Gordon gefrustreerd op zijn Instagram Stories. Zijn kritiek op de hoge kosten voor de upgrade liet veel volgers niet onberoerd en zorgde voor flink wat discussie.
Schrikbarend hoge kosten
Gordon, die bekendstaat om zijn voorkeur voor luxe, besloot meteen de prijs te checken voor een upgrade naar een comfortabelere klasse. Toen hij zag wat KLM rekende voor de vlucht van hem en zijn twee reisgenoten, viel hij bijna van zijn stoel.
Voor een upgrade zou hij namelijk maar liefst 29.000 euro moeten neertellen. Verontwaardigd richtte hij zich tot de luchtvaartmaatschappij en deelde zijn woede met zijn volgers: “Volgens mij zijn jullie alle realiteitszin kwijt.”
Ophef rond reallifesoap
Naast zijn vliegervaring houdt ook zijn reallifesoap “Dit Ben Ik: Gordon” de gemoederen bezig. De laatste aflevering van de serie werd afgelopen vrijdag uitgezonden, maar fans merkten al snel iets opmerkelijks: de reeks, die oorspronkelijk uit negen afleveringen zou bestaan, eindigde met de achtste aflevering.
Dit zorgde voor de nodige verwarring, zeker toen mediakenner Tina Nijkamp er op Instagram over begon. “Huh? In eerste instantie zouden er negen afleveringen zijn. Benieuwd naar de reden.
Financieel heeft dit wel consequenties voor de zender. De kosten moeten nu door acht in plaats van negen afleveringen gedeeld worden, waardoor de afleveringsprijs duurder wordt,” schreef ze.
SBS6 past het schema aan
SBS6 bevestigde inmiddels dat de soap van Gordon inderdaad is ingekort. De reden? De zender heeft besloten om in plaats van de negende aflevering van Gordons serie een extra aflevering van “Familie Gillis: Massa is Kassa” uit te zenden.
Deze realityserie telt daardoor zeven afleveringen in plaats van zes, waarmee SBS6 hoopt in te spelen op de populariteit van de Gillis-familie bij kijkers.
Wat vind jij van de keuze van KLM? Laat het ons weten in de reacties op Facebook.